Author Message
<  ÐÐ»Ð°-Бала  ~  Ð©Ð¾ е ню уейв и има ли почва у нас :)
Guest
PostPosted: Tue May 23, 2006 5:47 pm  Reply with quote






Хора (не се сещам за по-адекватно обръщение в момента),
Отдавна ме тормози въпросът за културната терминология, а сега виждам, че разминавания в ползването й във форума предизвикват искри във форума. Искате ли да се опитаме да "уточним" какво разбираме под ню уейв? Доколкото знам английският термин е бил използван с различно значение чисто исторически, а като се прибавят към това културно-езиковите разминавания и субективния фактор, нещата стават вече прекалено смътни.
От това, което съм чела, чула, почувствала, премислила и пр., в моята глава ню уейв означава следното:
"Новата вълна" в музиката от края на 70-те и началото на 80-те, наречена така за пръв път от Сиймор Стайн, шефът на Сайър рекърдс, който я считал за музикалния еквивалент на Новата вълна във френското кино от 60-те, доколкото била свързана с опълчване срещу властващия рестриктивен и авторитарен политически и/или икономически и/или културен елит през съответния период, както и с търсене на нови за времето си изразни средства и форми. В този смисъл терминът ню уейв е бил първоначално общо взето равнозначен с пънк рок. Тук ми се налага да се изкажа определително и за пънк рока - пак в мойта глава, пънк рокът е реакция от гореспоменатия вид, която предполага използването на бас, кирата и барабани при залагане на прости музикални структури и аранжименти, агресивно-критични и екстровертно шумни лирика и звучене. В един момент пънк рокът си останал пънк рок, така да се каже, а терминът ню уейв започнал да обозначава настроените срещу "властващия рестриктивен и авторитарен политически и/или икономически и/или културен елит" по "онова" време музиканти, които използвали различни от пънкарските музикални похвати. После пък се наложило разграничаване между по-поп настроените, по-комерсиалните и склонни да се обвързват със звукозаписни лейбъли между тях (те остават ню уейв) и по-дарк, по-интроспективното и сравнително некомерсиалното "направление", на което е прикачен "етиката" постпънк (Боже, прости дързостта ми да дефинирам съкровеното).
Моля, поправете/допълнете ме ако смятате за необходимо, но най-вече внимавайте като използвате относителни термини и определения.
Направо изтръпнах, като прочетох нейде в тоя форум съчетанието бас, китара, барабани да се асоциира на първо място с хеви метъл и феновете на ню уейва да се нарочват за опозиция на използването на електронни "инструменти". Помогнете ми да "уточним" за какво става дума. (Ивайло, не ми се смей)
Back to top
lache
PostPosted: Tue May 23, 2006 5:53 pm  Reply with quote



Joined: 12 May 2006
Posts: 343

gornoto e nenadeino anonimno izkazvane ot lache, izvinete
Back to top
View user's profile Send private message
lache
PostPosted: Tue May 23, 2006 5:57 pm  Reply with quote



Joined: 12 May 2006
Posts: 343

имам проблем с преценката в кой точно форум "стои" най-добре тая тема. Май в "общи", но пък я повдигнах като пряка реакция на тук разискваното и мисъл за темата за НГ и ДМ от "завинаги"...
Back to top
View user's profile Send private message
lache
PostPosted: Tue May 23, 2006 6:00 pm  Reply with quote



Joined: 12 May 2006
Posts: 343

и покрай обсъждането на новите песни на Генерация, де
Back to top
View user's profile Send private message
CarminaBurana
PostPosted: Wed May 24, 2006 11:02 am  Reply with quote



Joined: 28 Nov 2004
Posts: 97
Location: Пловдив :)

мм перфектно!
може ли да използвам тая информация (защото много добре и достатъчно лаконично си я поднесъл) за доклад който подготвям по музика? Very Happy ще съм ти много благодарна Rolling Eyes Wink

_________________
няма ме тук
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website ICQ Number
Църко
PostPosted: Wed May 24, 2006 11:57 am  Reply with quote
Guest





Супер точно е определението, Lache. Именно postpunk си е това, което поне аз истински харесвам в цялото това музикално (и по-скоро културно) направление. Често употребявам postpunk за да обознача тази музика, но въпросният термин не е много разпространен и малко хора разбират какво точно имам предвид. Като кажа пък ню уейв на по-незапознатите, ме питат за Depeche mode ли говоря, пък си аз мисля за Тъксидомуун или за Суонс да кажем и става голямо разминаване. Трябва да популяризираме термина! Wink
Back to top
Guest
PostPosted: Wed May 24, 2006 12:16 pm  Reply with quote






В "Какъв е мейлът на Ревю" се води също разговор на тази тема
Back to top
lache
PostPosted: Thu May 25, 2006 11:14 am  Reply with quote



Joined: 12 May 2006
Posts: 343

Carmina Burana: може ли да използвам тая информация (защото много добре и достатъчно лаконично си я поднесъл) за доклад който подготвям по музика?

lache: ako ne mozheshe, nqmashe da e v neta, a v knizhka sys zapazeni prava ;)

btw sega kato cheta mi se struva golqm propusk, che ne e spomenato izrichno, che neobhodimostta da se razchupqt kanonite v muzikata v kraq na 70-te i nachaloto na 80-te po originalen nachin kara mnogo ot new wave i post punk bandite da vkarat elektronnost vyv zvuka si. Elektronikata syvsem ne e protivna na predstavitelite na tezi "stilovi napravleniq", no ima elektronika i elektronika (vzh napr. Ishkur's Guide to Electronic music
http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html - защо пиша на латиница, като съм на десетопръстна кирилица и аз не знам), както има бас, китара, барабани и бас, китара барабани, а също, има бас, китара, барабани и синт/комп и бас, китара, барабани и синт/комп, нали :)

важно е също вс да се подплъти и с конкретни, по възможност нагледни (наслушни), примери, че който не е "вътре в нещата" нищо няма да схване от тоя брътвеж, ми се чини

успех с доклада!

пък ако решиш, пъхни го тук в името на общото благо Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Guest
PostPosted: Thu May 25, 2006 6:01 pm  Reply with quote






Църко: Трябва да популяризираме термина!

Lache: Съгласна. Ето от мен:

Постпънк (Post-punk)
Свободен превод от английската статия, публикувана на http://en.wikipedia.org/wiki/Post_punk
Стилови корени: пънк рок (Punk Rock), глам рок (Glam Rock), краутрок (Krautrock), даб (Dub), фънк (Funk), реге (Reggae), авангард (Avant-garde art movements), експериментална музика (Experimental music), уърлд мюзик (World music)
Културни корени: края на 70-те, Великобритания, САЩ
Типични инструменти: бас китара (Bass guitar), китара (Guitar), барабани (Drum), синтезатор (Synthesizer), клавир (Keyboard), дръм машина (Drum machine), модифицирани електронни инструменти (Modified electronics)
Мейнстрийм популярност: в началото на 80-те
Производни музикални форми: алтернативен рок (Alternative rock), готик рок (Gothic rock), дет рок (Deathrock), инди рок (Indie rock)
Поджанрове: колд уейв (Coldwave), готик рок (Gothic rock), ноу уейв (No wave), експериментална музика (Experimental music)
Смесени жанрове: фънкпънк (Funk punk), регепънк (Reggae punk)
Регионални сцени: Ultra в Холандия, Neue Deutsche Welle в Германия, Dark в Бразилия
Свързани теми: постпънк ривайвъл (Post-punk revival), пънк рок (Punk rock), индастриъл Industrial music, алтърнатив рок (Alternative Rock), готик рок (Gothic rock), позитив пънк (Positive punk)
Постпънк-ът е течение в музиката, започнало в края на 70-те години като развой на първоначалната пънк “експлозия”. За по-съвременното “постпънк” течение в рок музиката вж. темата за постпънк ривайвъл (post-punk revival).

История
По време на първата вълна на пънка, обхващата в общи линии периода 1974-1978, групи като Секс Пистълс (Sex Pistols), Клаш (The Clash), Рамоунс (The Ramones) и Дамнд (The Damned) се противопоставят на тогавашните стилове и конвенции в рок музиката като свеждат музикалната структура до няколко основни акорда и прогресии и наблягат на скоростта и оригиналността. С течение на времето пънк звученето също се превръща в един вид клише, при което някои групи започват да експериментират с нови и по-предизвикателни музикални структури, лирически теми и съзнателно арт-базиран имидж, като същевременно запазват бунтарското отношение на пънка.

Общо взето по-интровертният, по-комплексен, по-арт и по-експериментален в сравнение с класическия пънк рок или по-поп ориентираната ню уейв музика постпънк поставя основите на алтърнатив рока, като разширява представите за възможностите на пънка и ъндъграунд музиката (underground music), привнасяйки в пънк рок жанра елементи на краутрок, ямайски даб, американски фънк и експерименти в звукозаписното студио. Той се вписва като неотменна част от т. нар. колидж рок сцена от 80-те (сцената на алтърнатив рока в Америка преди да го нарекат така, когато музиката от този род е звучала предимно по студентските радио станции) и оставя след себе си множество под-жанрове. Най-значимият принос на постпънка се явява голямото разнообразие от звученета и стилове, на които поставя началото, като много от тях оказват силно влияние върху по-късните прояви на сцената на алтърнатив рока.

Класическите примери за постпънк формации включват Джой дивижън (Joy Division), Ганг Ъв Фор (Gang of Four), Еко Енд Дъ Бънимен (Echo & the Bunnymen) и Уайър (Wire). Групи като Крас ( Crass ) и Фол (The Fall ) също попадат в рамките на постпънка, както и редица формации, образувани от бивши членове на традиционни пънк рок групи като например Магъзийн (Magazine) – от Бъзкокс (Buzzcocks) и Пъблик Имидж Лимитид ( Public Image Ltd.) - от Секс Пистълс. Освен това някои групи се явяват предшественици на постпънка във времето, но са фактически негови представители. Такива са Телевижън (Television), чийто албум Marquee Moon излиза през 1977 г. (когато пънк жанрът тепърва се сформира), но се счита за определено постпънк като стил. (Въпросът е все пак спорен, тъй като някои считат, че банди като Телевъжън, Толкинг Хедс (Talking Heads), и Войводс (the Voidoids) са чист пънк, доколкото на времето пънкът предполага точно сурова оригиналност и разнообразие на звученето и стила.) Други групи като Клаш си остават предимно пънк по своята същност, но същевременно вдъхновяват и черпят вдъхновение от елементи на постпънк течението.

Може да се каже, че прокарваният от шоуто на диджей Джон Пийл (John Peel) по Би Би Си и звукозаписни компании като Раф Трейд (Rough Trade), Поусткард рекърдс (Postcard Records), Фактъри рекърдс (Factory Records), Фолинг Ей Рекърдс (Falling A Records), Фаст Продъкт (Fast Product) и Мют Рекърдс (Mute Records) “постпънк” включва много разнородни групи и музиканти. Първоначалното постпънк течение се развива основно в Англия, но се проявява под формата на значителни сцени в цял свят, макар че съответните северноамерикански и неевропейски групи рядко се радват на признание в чужбина (с малки изключения като Пер Юбю (Pere Ubu), Лидия Лънч (Lydia Lunch), Сюисайд (Suicide), ранните Хюскер Дю (Hüsker Dü) и Мишън Ъф Бърма (Mission of Burma).

Първоначалното постпънк течение достига до своя край когато свързаните с него банди се отклоняват от неговата естетика, точно както в миналото постпънк групите загърбват пънк рока в името на новото звучене. Много постпънк банди, като например Кюър (The Cure) и Сюзи Енд Дъ Баншис (Siouxsie & the Banshees) постепенно започват да свирят готик рок (явявал се някога един от стиловете в рамките на по-широкото постпънк течение) и започват да се асоциират с готик субкултурата (goth). Други пък се развиват в по-комерсиалната посока на ню уейва, докато трети се налагат в американските студентски радио станции и се превръщат в първи примери за алтърнатив рок.

Примери за постпънк групи
Източник http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_post-punk_bands
Списъкът с постпънк групи по-долу включва представители както на първоначалното постпънк течение, така и на съвременния постпънк ривайвъл. Постпънкът е музикално течение от края на 70-те, което доразвива първоначалната “експлозия” на пънк рока. Постпънк ривайвъл е течение в съвременната рок музика, което се явява част от по-широките жанрове на инди/гаридж рока (indie/garage rock), пънка и денс музиката. Постпънк ривайвъл-ът се основава донякъде на конвенциите на първоначалното постпънк звучене от началото на 80-те, но е същевременно “рожба” и реакция срещи по-поп ориентираната пънк музика от 90-те. Течението води началото си и е най-отчетливо в англоговорящите страни като САЩ, Великобритания и Австралия и е особено тясно свързано с нюйоркската музикална сцена.

Групи и музиканти, повлияли първоначалния постпънк
· Дейвид Бауи (David Bowie) – с ранното си творчество от периода на Зиги Стардъст (Ziggy Stardust) и експерименталния си берлински период и най-вече датиращия от тогава албум Low.
· Кен (Can)
· Брайън Ино (Brian Eno) – с революционния си артрок, включително албумите Here Come the Warm Jets, Taking Tiger Mountain (By Strategy), иAnother Green World.
· Крафтверк (Kraftwerk)
· Рокси Мюзик (Roxy Music)
· Ной! (Neu!)
· Иги Поп (Iggy Pop) – с аблумите си The Idiot и Lust for Life.
· Резидънтс (The Residents)
· Сюисайд (Suicide)
· Телевижън (Television)
· Тробинг Грисъл (Throbbing Gristle)
· Скот Уолкър (Scott Walker) – с наситената атмосфера на сингъла си "The Electrician".
· Робърт Уайът (Robert Wyatt)
Постпънк групи (от 80-те)
· Туенти-три Скидуу (23 Skidoo)
· Абисидейриънс (Abecedarians)
· А Съртън Рейшо (A Certain Ratio)
· Адам Енд Ди Антс (Adam and the Ants)
· Олтърнатив Тиви (Alternative TV)
· Асошиътс (The Associates)
· Опеърс (Au Pairs)
· Отоматик Пайлът (Automatic Pilot)
· Баухауз (Bauhaus) – считани за основоположници на готик рока
· Биг Блак (Big Black) – най-често считани за представители на нойз рока (noise rock).
· Биг Флейм (Big Flame)
· Бъртдей Парти (The Birthday Party)
· Блу Оркидс (Blue Orchids)
· Блърт (Blurt)
· Бимуви (B-Movie)
· Балшой (The Bolshoi)
· Бордъмс (The Boredoms)
· Бънидръмс (Bunnydrums)
· Буш Тетрас (Bush Tetras)
· Кабаре Волтер (Cabaret Voltaire) – считани за едни от първите представители на индастриъла и електронната музика като цяло.
· Камейлиънс (The Chameleons)
· Кроум (Chrome)
· Чърч (The Church)
· Кокто Туинс (Cocteau Twins)
· Комсат Ейнджълс (Comsat Angels)
· Крас (Crass) – една от ключовите пънк банди, която обаче не се помества напълно в рамките му и макар да има малко общо с останалите постпънк групи се явява неотклонен опит за довеждане на пънка до следващия етап на развитие.
· Криспи Амбюлънс (Crispy Ambulance)
· Калчъръл Амнижа (Cultural Amnesia)
· Кюър (The Cure) – също като Баухауз, считани за основоположници на готик рока.
· Денс Съсайъти (Danse Society)
· Дед Кен Денс (Dead Can Dance)
· Дет Ин Джун (Death In June) – тръгнали от пънк рока под името Крайсис (Crisis), членовете на групата променят стила си в по-експериментална посока и основават Дет Ин Джун. Постпънкът е характерен само за ранните им творби.
· Делта Файв (Delta 5)
· Дипартмънт Ес (Department S)
· Депеш Мод (Depeche Mode)
· Деспърит Байсикълс (Desperate Bicycles)
· Дивоу (Devo) – предшественици на постпънк течението, които предвещават включването на елементи от краутрока и денс музиката в него, макар и с по-шеговит тон
· Ди Унбекантен (Die Unbekannten)
· Драунинг Крейз (Drowning Craze)
· Дъръти Колъмн (The Durutti Column)
· Еко Енд Дъ Бънимен (Echo & the Bunnymen)
· Айнщюрценде Нойбаутен (Einstürzende Neubauten)
· Есеншъл Лоджик (Essential Logic)
· И Ес Джи (ESG)
· Айлес Ин Газа (Eyeless in Gaza)
· Фактрикс (Factrix)
· Фишър Зед (Fischer-Z)
· Фад Гаджет (Fad Gadget)
· Фол (The Fall) – Музиката на Фол се променя драстично на “фази” според промените в състава на групата. Въпреки това характеристиките на творчеството им си остават неизменно постпънк.
· Фийлис (The Feelies)
· Фелт (Felt)
· Файър Енджинс (The Fire Engines)
· Файърхоуз (Firehose)
· Фор Агейнст (For Against)
· Фракчър (Fracture)
· Фра Липо Липи (Fra Lippo Lippi)
· Флаинг Лизърдс (Flying Lizards)
· Фийтъс (Foetus)
· Ганг Ъв Фор (Gang of Four)
· Джийн Лавс Джизабел (Gene Loves Jezebel)
· Гърлс Ет Аур Бест! (Girls at Our Best!)
· Годс Гифт (Gods Gift)
· Хюмън Лийг (The Human League) – по-известни с творбите си в стил ню уейв, отколкото тези в духа на пост пънка.
· Хюскер Дю (Hüsker Dü) – по-известни с творбите си в стил алтърнатив рок.
· Инсейн Пикник (the Insane Picnic)
· Джийзъс Енд Мери Чейн (The Jesus and Mary Chain)
· Джилтид Джон (Jilted John)
· Джузеф Кей (Josef K)
· Джой Дивижън (Joy Division) – за много хора групата е от основоположниците на постпънка и е повлияла развитието на много групи след нея, както и на редица производни на постпънка музикални форми и по-конкретно – на готик рока.
· Килинг Джоук (Killing Joke)
· Клийнекс (Kleenex)
· Къмюнити Еф Кей (Kommunity FK)
· Леджендъри Пинк Дотс (The Legendary Pink Dots)
· Лежио Урбана (условно транскрибирано, че е на португалски, а не разбирам) (Legião Urbana)
· Лемън Китънс (The Lemon Kittens)
· ЛиЛиПУТ (LiLiPUT)
· Ликуид Ликуид (Liquid Liquid)
· Лайв Скъл (Live Skull)
· Людъс (Ludus)
· Магъзийн (Magazine) – на границата между постпънка и ню уейва, Магъзийн е сформирана от един от основателите на пънк легендите Бъзкокс.
· Марч Вайълетс (March Violets)
· Максимъм Джой (Maximum Joy)
· Мидиъм Мидиъм (Medium Medium)
· Меконс (The Mekons)
· Мерсенариас (пак условна транскрибция, че са бразилци) (Mercenarias)
· Минитмен/Майнютмен (Minutemen)
· Мишън Ъф Бърма (Mission of Burma)
· Модърн Инглиш (Modern English)
· Модърн Иън (Modern Eon)
· Монокроум Сет (The Monochrome Set)
· Монте Казаца (?) (Monte Cazazza)
· Ню Ордър (New Order) – сформирана от останалите членове на Джой Дивижън след смъртта на Иън Къртис
· Нормъл (The Normal)
· Ориндж Джус (Orange Juice)
· Джон Отуей (John Otway)
· Пер Юбю (Pere Ubu)
· Пинк Милитъри (Pink Military)
· Пинк Търнс Блу (Pink Turns Blue)
· Пойзън Гърлс (Poison Girls)
· Поп Груп (The Pop Group)
· Сайкъделик Фърс (Psychedelic Furs)
· Пъблик Имидж Лимитид (Public Image Ltd.) – Сформирана от Джони Ротън, вокалистът на Секс Пистълс, след разпадането на Пистълс.
· Пайлън (Pylon)
· Рейнкоутс (The Raincoats)
· Редекс (Redex)
· Ред Лори Йелоу Лори (Red Lorry Yellow Lorry)
· Ред Рокърс (Red Rockers)
· Ред Зийбра (Red Zebra)
· Рема-Рема (Rema-Rema)
· Рип Риг + Паник (Rip Rig + Panic)
· Ритюъл Теншън (Ritual Tension)
· Сад Лавърс Енд Джайънтс (Sad Lovers and Giants)
· Савидж Рипаблик (Savage Republic)
· Скарс (Scars)
· Скрити Полити (Scritti Politti)
· Секшън 25 (Section 25)
· Шок Хедид Пийтърс (Shock Headed Peters)
· Симпъл Майндс (Simple Minds)
· Сюзи Енд Дъ Баншис (Siouxsie & the Banshees)
· Систърс Ъф Мърси (The Sisters of Mercy)
· Слитс (The Slits)
· Снейк Кор (Snake Corps)
· Соушъл Дисторшън (Social Distortion)
· Софт Бойс (The Soft Boys)
· Соник Ют (Sonic Youth)
· Саунд (The Sound)
· Спазмодик Кърес (Spasmodic Caress)
· Спиър Ъф Дестини (Spear of Destiny)
· Страйпи Зийбрас (Stripey Zebras)
· Странглърс (The Stranglers)
· Суонс (Swans) – много представители на индастриъл рока са силно повлияни от ранните им албуми
· Суел Мапс (Swell Maps)
· Тиърдроп Експлоудс (The Teardrop Explodes)
· Тиатър Ъф Хейт (Theatre of Hate)
· Дъ Дъ (The The)
· Дис Хийт (This Heat)
· Тоунс Он Тейл (Tones on Tail)
· Три Джонс (The Three Johns)
· Тъксидомуун (Tuxedomoon) – освен всичко друго, автори за музиката на много независими филмови проекти
· ТиВи21 (TV21)
· Ю Ту (U2)
· Ю Кей Дикей (UK Decay)
· Ултравокс (Ultravox)
· Върджин Прюнс (Virgin Prunes)
· Уейк (The Wake)
· Уинстън Тонг (Winston Tong)
· Уайър (Wire) – групата тръгва от пънка, но бързо развива звученето си до постпънк и силно повлиява развитието на синтпопа и техно музиката
· Екс Ти Си (XTC)
· Янг Марбъл Джайънтс (Young Marble Giants)
· Заундс (Zounds)
Постпънк ривайвъл банди
Групи от втората вълна на постпънка или значително повлияни от нея (нямам време да ги транскрибирам – поствам ги само в оригинал)
· !!!
· 69 Eyes
· Apartment
· Art Brut
· The Automatics (Philippines)
· Avantgarde
· Battle
· Be Your Own Pet
· Beautiful Skin
· Bell Hollow
· The Blood Arm
· The Black Freighter
· Bloc Party
· The Bravery
· British Sea Power
· The Chalets
· Chris Angel
· Clinic
· The Cosmic Kick Starts
· Craving
· The Cribs
· Dance Disaster Movement
· The Dancing Did
· The Dead 60's
· Death From Above 1979
· The Departure
· Dirty on Purpose
· Editors
· The Eighties Matchbox B-Line Disaster
· Electric Six
· Erase Errata
· Escanaba Firing Line
· The Faint
· Franz Ferdinand
· The French Kicks
· The Futureheads
· Githead
· Give Her One From Me
· Hard-Fi
· Harder Clothes
· Ikara Colt
· I Love You But I've Chosen Darkness
· Interpol
· Lansing-Dreiden
· LCD Soundsystem
· Les Savy Fav
· Le Tigre
· Liars
· The Light Brigade
· The Libertines
· The Long Blondes
· The Longcut
· Kaiser Chiefs
· The Killers
· The Kooks
· The Maccabees
· Maggi and Bohnen Kraut
· Mannequin Depressives
· Metric
· Maximo Park
· Moving Units
· The Ordinary Boys
· Paper Box Revolver
· Pink Grease
· Pretty Girls Make Graves
· The Prids
· Q and Not U
· Radio 4
· The Rakes
· The Rapture
· The Richmond Sluts
· The Robocop Kraus
· SADS
· Selfish Cunt
· She Wants Revenge
· Snap! Crakk!
· The Start
· The Strokes
· The Subways
· stellastarr*
· The Æffect
· Turn Pale
· The Unicorns
· Tom Vek
· VHS or Beta
· The Violets
· The Walkmen
· We Are Scientists
· White Rose Movement
· Wilderness
· Yeti
· The Young Knives
· The Young Werewolves
Back to top
CarminaBurana
PostPosted: Fri May 26, 2006 10:52 am  Reply with quote



Joined: 28 Nov 2004
Posts: 97
Location: Пловдив :)

Shocked ами lache аз смятах да превеждам от уикипедия
но след като ти вече го направи Razz мисля че вече доклада е 99% готов само ще го пооукрася и ще гледам да прибавя нещо от себе си че иначе се чувствам малко виновна така нагло да си крада от тебе Wink мерси многоооооооооо!ама много!

_________________
няма ме тук
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website ICQ Number
lache
PostPosted: Fri May 26, 2006 2:00 pm  Reply with quote



Joined: 12 May 2006
Posts: 343

моля. дано е от полза
Back to top
View user's profile Send private message
lache
PostPosted: Wed Sep 20, 2006 2:38 pm  Reply with quote



Joined: 12 May 2006
Posts: 343

Да живее постпънкът!

Ето един звуковоинформативен сайт, който може да не сте посещавали още, а си струва:

http://www.myspace.com/postpunk
Back to top
View user's profile Send private message
lache
PostPosted: Fri Nov 03, 2006 2:21 pm  Reply with quote



Joined: 12 May 2006
Posts: 343

за почитателите на класификационния ред:

http://www.shsu.edu/~lis_fwh/book/punk_newwave_postpunk/Postpunk%20Music2.htm
Back to top
View user's profile Send private message
lache
PostPosted: Fri Nov 03, 2006 2:24 pm  Reply with quote



Joined: 12 May 2006
Posts: 343

за австралийската сцена:

http://members.ol.com.au/rgriffin/postpunk/A.htm
Back to top
View user's profile Send private message
lache
PostPosted: Fri Nov 03, 2006 2:35 pm  Reply with quote



Joined: 12 May 2006
Posts: 343

мдам:

http://www.simonreynolds.net/
http://hometown.aol.com/blissout/postpunk.htm
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
All times are GMT + 2 Hours

View next topic
View previous topic
Page 1 of 1
New Generation Forum Index  ~  ÐÐ»Ð°-Бала

Post new topic   Reply to topic


 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06